مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

بدهکاریم...


و محکومیم به تنهایی و تن داده به یک اجبار
نمیدانم,نمیدانی...چه سر ها رفته است بر دار..
درون پیله ای از غم , گرفتار شبی دائم
و بدمستی یک خالق و خلق بنده ای بدکار
بدهکارم,بدهکاری... به روزهای پر ازخنده
به تلخی های بیحاصل به ترس هایت ازاین اظهار
بدهکاریم به رسوایی... بدهکاریه مادرز اد...
و شک هایی که گم کردیم,به گمراهیِ این انکار
به لبخندی که تابو بود,به عشق هایی که تابو شد
به هشیاریِ یک مجنون,بدهکاریم..ولی ناچار...


زمستان 91

بی بهانه ها...

چشمانم را میبندمو به نظاره مینشینمت...آوای خوش سه تاری را میشنوم که بی امان زخمه بر تار پودم میزند,همه جا تاریک است و تنها چشمان تو پیداست هیچ نمی بینم و تنها چشمان تو پیداست..لال گنگ به هر طرف در تکاپو افتاده ام و اما تنها چشمان تو پیداست...نگاهم با نگاهت پیوندی دیرینه دارد مگر که مست از چشمانت حتی فراموش کردم حرف زدن را..نوشتن را..کلماتم وام گرفته از نگاه نگارین چشمان توست ای همه حس خوب و حسن خوش لبخند...ناز و لوندی طرارانه نگاهت چنان نشئه ام کرده که عنان حرف زدن از دست داده ام...گاهی چنان ظریف که رگ رگ بدنم به تقلا میافتد و گاهی چنان پر هیبت که خودم را گم میکنم در نا کجا آباد خودم...سلام ای حس کوتاه جاودانی پروانگی که هر چند سال تنها یکبار تکرار میشوی...سلام.