مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

نسیان!

حتی بهترین انسان ها هم به فراخور منافعشون تا جایی که بتوانند حیوانی ترین صفت هاشونو رو میکنند,قبل تر ها گمان میکردم فرق انسان و حیوان در عقل است بزرگتر که شدم فهمیدم در قدرت انتخاب است!البته طولی نکشید که با فهمیدن حقیقت جبر(زمان و مکان و...)به این طرز فکر خودمم خندیدم فقط کافیه بی تعصب به اطراف نگاه کنیم...هندونه هایی که مذهب ها و مکتب های مختلف زیر بغل انسان گذاشته اون رو به یک غرور کاذبی رسونده که خودشو حتی در مقام مقایسه با حیوانات هم بالا نمیبره! ما انسانیم,من انسانم و تو انسانی..حرف میزنیم,میخورم,میخوابی...هستیم,بودم و فراموش خواهی کرد...انسان بودنت را,شک نکن.

نظرات 5 + ارسال نظر
بیـ دل چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 13:59

زیبا بود
هرچند که ازش بوی شریعتی میومد!
احسنت/

اگه بو میده نا خواسته بود سعید جان...

mira پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 00:32 http://miiiraaa.blogfa.com

گاهی عجیب به چیزی که هستیم شک دارم ... بشر ، انسان یا آدم ؟!!!!!!!!!!

کبی *** پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 13:31

گاهی مسیر جاده به بن بست می‌رود
گاهی تمام حادثه از دست می‌رود
گاهی همان کسی که دم از عقل می‌زند
در راه هوشیاری خود مست می‌رود...

خودمان رابشناسیم اما هرگز به آن مبالیم ............

این بالیدن نبود کبی جان,نالیدن بود...

ریحانه جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 11:18 http://nardebanytakhoda.blogfa.com/

:|

کبی *** شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 13:49

منظورم انسانهای خودشیفته بود که متاسفانه کم نیستن .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد