مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

آمپر بالا...

دیگه قاطی کرده بودم.صدای آهنگو با همون حال نشئه از...زیاد کردم تا شاید اعصابم آروم تر شه.که از دور داد زد بی دین وایمون مگه شهادت امام...(ع)نیست؟ دِ کمش کن اون بی صَحبو..تو دیگه چرا؟ کمی مکث کردمو تو دلم گفتم کدوم امام؟اگه امامی بود شیعشو ول میکرد؟ کمش کردم ولی من دیگه منِ چند روز پیش نبودم...هر چند اسلام شناس نامه اییم مذهب را شیعه نشان میداد آن هم با جوهر پر رنگ , هرچند اگر دوباره به جلسه ادیان دعوت شوم با افتخار میگویم شیعه هستم و به مکتبم ومذهبم مینازم...هر چند...باور کن...

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 15:58 http://hamidshams.blogsky.com/

سلام
مرسی که اومدی پیشم
وبلاگ قشنگی داری
موفق و سربلند
پیروز و در پناه حق
باشی

بیگانــــه سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 10:31 http://hepta.blogsky.com

دوست عزیز به نظر شما اصولا «مذهب» مهم تر است یا «انسان بودن»؟!

از این دو مهم تر هم است....دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد