مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

باز هم...

دلهره تمام وجودم را گرفته بود...وترس واسترس وتازه یادش افتادم.بآری فهمیدم که خدایی دارم در تمام ناامیدی ها ودر کشاکش این آشفته بازار دنیا.صدایش کردم...جوابی نشنیدم.بعدها فهمیدم که ندادن جواب برای نکشیدن خجالت از نگذاشتن منتش بود.ومن چقدر این نون کوچک قبل از هر کلمه را دوست دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 19:44 http://www.aghazkonmara.blogfa.com/

ما یه سر اینجا هم اومدیم ... اینجارو هم لینک کردم !....
من عاشق مجهولات شدم !....

اونم عاشق شما....
از لینک هم ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد