مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

به من بهمن

همیشه بهمن برایم بدترین ماه بود در بهترین فصل زندگیم یعنی زمستان.همیشه با آمدن بهمن  

خاطرم پر میشد از خاطرات بدی که در این ماه گذشته بود..خاطراتی که از گفتن که هیچ از  نگفتنش هم پشتم میلرزید.اما اینبار انگار بهمن برای من ماهیست به زیبایی ماه شب چهارده.باری اینبار انگار عروج آسمانی اسطوره همیشگی من در بهمن افتاده است و نیز میلاد خوشحال کننده نوه اش.میلادی که تلخی محاصره 3 ساله را از کام همه زدود.اینبار بهمن بهاریست به تنهایی در این زمستان بازار دنیا که تمام ریشه ها را خشکانده اند, تمام محبت ها را خریده اند وتمام تمامیت ما ازدست رفته است...ولی انگار باز هم ترس من از بهمن باقیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 09:41 http://delaram360.blogsky.com

نظرات تایید داره...
پس لطفا این رو تایید نکن.

خوشحال می شم شما هم بیاید(دلارام)

سلام
قرار ملاقاتی که قولش رو داده بودیم بالاخره مشخص شد
تاریخ:15/11/89 روز جمعه, به صرف خنده...
ساعت:14 الی 17
آدرس: میدان ولیعصر- ابتدای خیابان کریمخان- خیابان به آفرین- نبش کوچه شقایق- کافه مرچ
اگه واسه آدرس پیدا کردن به مشکل بر خوردید به علیرضا با این شماره تماس بگیرید 9201811-0932
راستی حتما یک روز قبل از تاریخ قرارمون یه پست بزارید بگید که دوست دارید چه کسایی رو ببینید و چه نظری راجع بهشون دارید و یک روز هم بعد از قرار دوباره یه پست بزارید بگید چه کسایی رو دیدید و حالا نظرتون راجع به اونا چیه..

لطفا لطفا لطفا خبر اومدنتون رو برای یکی از دو تا آدرس ذیل ایمیل کنید.
uranoos_f1990@yahoo.com: حسین
chasbandegihaye_roohe_ma@yahoo.com: من و تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد