مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

برای نخواندن

برو ای شیطان ای همدم دیرینه ام که دیریست از تو دوری می جویم به عشق محبوبم...

...بروای شیطان ای زیبای زیبا رویان که دیریست مرا هوس تو در سر نیست ..برو ای شیطان ای مونس لحظه های خلوتم که بهتر از تورا یافتم.در آن هنگام که میپنداشتم تو مرا در خواهی  یافت  کجا بودی که اینک آتش  عطش هوس را به جانم می افکنی..؟  برو ای شیطان ای عدوی مبین که دیریست مرا با تو سر ناسازگاریست هرچند دیر....برو هرچند میدانم حرف خدایت را هم گوش ندادی ولی از این عدویت قبول کن از جنس خاک پست است.اما تو ای آتش را از خودم پست تر میدانم..تعجب نکن.تو چه میدانی شرمندگی غرور مندان چیست ای مغرور بی اختیار؟پس از من پست تری..توچه میدانی گرسنگی کودکانی که چشم به طعام هم سن وسالانشان دوخته اند چیست...پس از من پست تری....تو کجا حس آن زن محجوب را در میابی که برای سیری فرزندانش بدنش حیایش دینش تمام زنانگیش را به حراج نامردانی چون بندگان تو میگزارد درک میکنی..آری قبول کن که از من پست تری وشاید به همین خاطر هم بود که جبر خدای جابر اما علیم اجازه نداد چون تویی به پای من حتی سجده کند...

نظرات 5 + ارسال نظر
کافه باران پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 14:17 http://man-baranam.blogfa.com/

شاید واقعا جبر خدای بود
که حتی
شیطان را لایق سجده انسان قرار نداد
(و به عمد لفظ انسان را استفاده کردم تا شامل دو جنس آدم و حوا شود)

دوست دارم ، کسانی را که از شیطان دوری می جویند تمام عمر ...

شیطان از ضعف انسان استفاده میکند
همانطور که گفتی ، زنی چون طاقت گرسنگی فرزندانش را نداشت ، به خود فروشی پرداخت ...
انسان ضعیف ، همیشه اسیر شیطان است
شیطان در انسان ها ی قوی نفوذ ندارد ..

و همین هایی که مینویسی ، کمک میکنند به بشر
برای قوی تر بودن !
از وبلاگت مفهوم خیلی چیز ها را یاد گرفتم .
مفهوم قدرت
غرور
ایمان
و ...
خداحافظ ، سلطان مفهومات ...

بهار پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 16:44 http://www.baharreh.blogfa.com

کاش آن عشق محبوب خود معصومی شیطانی نباشد

بهار جمعه 3 دی 1389 ساعت 11:23 http://www.baharreh.blogfa.com

کاش خدا زمزه هایمان را در بندها بشنود و بندها را بگسلد تا شیطان دیگر نخندد

سعید جمعه 3 دی 1389 ساعت 16:22 http://bidelam.mihanblog.com/

شیطان سالهاست که فریاد می زند:
توبه...
آدم بیاورید... سجده می کنم!
ولی کجاست آدم!؟....

گاهی شیطان هم از ما هراس می کند...

دلارام یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 09:48 http://delaram360.blogsky.com

عالی بود
گاه می اندیشم ابلیس و خدا دو جزء لاینفک وجود ادمی هستند
وقتی بدیم و اهل شرارت خوی شیطانی است که در ما زبانه می کشد و قتی خوبیم و در پی کار نیک خوی الهی ما شعله ور می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد