مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

زیباییت زیباست!

چه احساسی داری وقتی میفهمی میتوانی ابراهیم زمان خود باشی و در عصر ظلم وظلمت، جور خوف و خفت کعبه ایمان خود را برای خدای خود بنا کنی...هرچند منجنیق نمرودیان برپاست ،لیک دل توحید جویان جان بر کف دریاست...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 16:20 http://www.baharreh.blogfa.com

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم.......

کافه باران چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 17:13 http://man-baranam.blogfa.com/

همیشه میتوان بهاری بود ،
حتی در پاییز ..
در این بهشت ، خوشی دوامی ندارد (حتی بدون داشتن سیب ..)
آدم هایی مثل جناب کم اند و هر چه دیدم آدمک و شاید به این دلیل بود که مدتی در پاییز اسیر بودم و بعد مرد زده شدم و ....
ولی حالا خوب خوب شدم !به لطف خدایم ...
و تو هم نگران نباش ، حوایت می آید ...
و من برایت دعا خواهم کرد ..
مطمئن باش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد