مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

حذف شد

نظرات 5 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 09:27

سلام
دلگیر نباش چون دنیا فقط دو روزه

راستی من کی شمارو سانسور کردم دوست عزیز؟ آخه برادر من چرا تهمت میزنی مدرکش موجوده!!!!!

بهار سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 13:14 http://www.baharreh.blogfa.com

اندوهت را به برگها بسپار تا باد پاییزی آن
را ببرد آخرین شبهای پاییزیت بخیرو شادی یلدایت مبارک

دلارام سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 15:38

چرا حذفش کردی؟
چی شده؟ حالتون خوبه؟
چرا مرموز بازی درمیاری

کافه باران سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 21:40 http://man-baranam.blogfa.com/

ای کاش آپ حذف نمی شد و میخواندمش ...
( وبلاگ که جای حذف نیست )
دلم شکست آنجا که گفتی :
سر راه بهشت من حوا کاشتند ومرا بیرحمانه به زمین وجود تنهاییم تبعیید کردند..باور کن..در این بین سیب که.....

باید بگویم که :امان از دست حوا ...
من از طرف تمامی حوایان سیب بدست ؛ از تو معذرت میخواهم !
و باور کن
که من سیبی در دست ندارم ...

کافه باران پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 14:12 http://man-baranam.blogfa.com/

سلام
یک بار دیگر مجبورم برم ....
(یه کارت 100ساعته ی نت داشتم که دیروز تموم شد !!)
در کمال تاسف دیگه زیاد نمیتونم بیام
شاید گاهی از کافی نت اومدم ..
مرسی بخاطر نظرات ؛ لینکت و کلا همه چیز ...
راست میگی
دعای من برای خودمم مستجاب نمیشه چه برسه به دیگران
ببخش اگه ناراحتت کردم ...
(کارت نتم بد موقع تموم شد )
دلم براتون تنگ میشه...
ممنون که تا اینجای وبلاگ همراهم بودید ..
ممنون ..
خدانگهدار سلطان مفهومات ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد