مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

فقط همین؟

تنهاییم را با

تو

تقسیم میکنم.

میدانی که سهم کمی نیست...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 17:18

سلام داداش خوبم

حالت خوبه؟؟

چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا دیگه ما هم بی معرفت شدیم به خدا تلفنمون قطع بود

به خواهرم هم گفتم تقصیر توئه که من نمیتونم برم نت

به یادت بودم هستم و خواهم بود

مواظب خودت باش

بای

کافه باران جمعه 7 آبان 1389 ساعت 16:23 http://man-baranam.blogfa.com/



تنهایی را با کسی تقسیم نکن

که از دستش میدهی ...

هم آن کس را ، هم تنهایی ات را .....



(با کنکور میانه ام شکراب شده فعلا )

زنی که وجود ندارد شنبه 8 آبان 1389 ساعت 08:39

هوم

دلارام چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 15:19 http://delaram360.blogsky.com

سلام خوبی؟

تنهایی را هرچه قسمت کنی بازهم بزرگترین قسمتش به خودت می رسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد