مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

من(اونم ۳ تا)

وقتی جهان اینقدر تاریک است و همه کثیف تر از من من چرا آنگونه نباشم که من میپسندد؟

نظرات 4 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 16:12 http://delaram360.blogsky.com

آنگونه نباش که دیگران می پسندند خودت باش و لاغیر تا خودت به آرامش برسی دیگران کیلویی جند؟
به قول سارتر جهنم دیگرانند پس خودت باش

باران چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 19:19 http://man-baranam.blogfa.com/

(من) چه می پسندد ؟
میشناسم افرادی را که ایده هایی را که محکوم میکنند
نا خواسته اجرا میکنند ....

و زندگی همین است ...


در جهان تاریک حتی اگر هیچ کس تو را نبیند
تو خود . خود را خواهی دید ....
(من ) باید چیزی بپسندد که خود واقعی تو انکار نکند ...

وقتی در آینه می نگرید
این خودتان نیستید که می بینید
تنها
تقلید ساده لوحانه ای است
از تصویر تقارنی خوف انگیز ......

هیچ فکر کردی که ما شب ها
از ترس کابوسی بی خوابیم
که فردا ها به حقیقت خواهد پیوست ؟؟؟

بخاطر آپی که درباره ی من گذاشتی تشکر میکنم
فقط بخشی از عقاید من بود ..
تو این یه هفته ای که وبلاگم رو موقتا بستم نزدیک به ۳۰ تا آپ نوشتم که چقدر دلم میخواد این تحریمی که برای خودم درست کردم زودتر تموم شه و وبلاگمو دوباره آپ کنم ...
ولی حیف که نمیشه ....
امشب هم اتفاقی اومدم من...
منی که با هر کی خوب بودم یه کبریت زد به ریشه ی این خوبی و ....

باران چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 19:23 http://man-baranam.blogfa.com/

و در ضمن ...
آدم ساخته شده تا به بهشت برسه ...

سرانجام انسان کجاست ؟

بی شک جهنمیان انسان نبودند ...

آدم وقتی آدمه که به جایی که لیاقتش رو داره برسه ...

و اونجا ...
بهشت است ....

Bahar جمعه 9 مهر 1389 ساعت 14:30

سلام داداش خوبی

خدا نکنه چرا حالت خوب نیست انشالله بهتر بشی

مواظب خودت باش

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد