مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

خدای من...


چقدر خوبه که خیلی چیز هارو نمیفهمیم..وگرنه از خجالت میمردیم...
این یه حدیث قدسیه(حدیثی که مسقیم خود خدا گفته):
مَن طَلَبَنی وَجَدَنی
وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی
وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی
وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی
وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ
وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ
وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته
ومن علی دیته فانا دیته
*******
هرکه مرا بخواهد می جویدم
و هرکه مرا یافت می شناسدم
وهرکه مرا شناخت دوستم می دارد
و هر که دوستم داشت عاشقم می شود
و هرکه عاشقم شود عاشقش می شوم
و هر که را من عاشقش شوم می کشم
و هرکه را من بکشم خونبهایش بر من است
و هر که خونبهایش بر من باشد
پس من خود خونبهای او هستم


نظرات 5 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 15:13


سلام
من خودم از طرفداری پروپاقرص سهرابم
این فقط یه اشاره به شعر خود سهراب بود : سر سوزن ذوقی

خدای نکرده من به خودم اجازه جسارت یه ایشان رو نمیدم.

دلارام چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 15:15

اصلاحش کردم به : تو با همان سر سوزن ذوقت

Bahar چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 18:02 http://www.BaharHF2.BlogSky.Com

سلام داداش

خوبی.خیلی مطلب زیبایی بود از کجا نوشتیش

موفق باشی.مواظب خودت باش

بای

سعید چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 22:09

سلام رضا جان
خوبی دادا؟
دلمون حسابی واسه دیدنت لک زده ها!
بسیار زیبا بود این حدیث...
پستات یه جورایی منو تو فکر میبره...
خیلی دمت گرم.
امیدوارم یزید زمانه هیچ وقت خیمه هاتو به باد نده!!‌:)
چموفق باشی/

ریحانه دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 17:10 http://www.tobejavan.blogsky.com

به قوله این اقا پستات یه جورایی مارو به فکر فرو میبره ایشاالله همه ی جوونامون به خدا برسند ودرراه عشق کشته بشن.
دلم نمیاد پستات رو نخونم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد