مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مرحمتی نگار من...

دلشدگان به سر شدند, مرحمتی نگار من

گره فکنده ای به یک,کرشمه ای به کار من

تمام این رَه دراز , به شوق روی تو گذشت

سرابِ این کویر مشو, به زردیه بهار من

امید هر نفس تویی,در پسِ پیش و پَس تویی

بهانه هوس تویی , در دل بی قرار من

گذشته ام زبال و پر,لاف اَناالحَق است مرا

منصور این زمانه ام , ببین تو سر به دار من

تبعیدِ در خودم ولی , تویی مرا منیّتم

من چه کسم که بیکسم؟تویی که هستی یار من

مجنون کویت گشته ام,مسحور خویت گشته ام

مستور بویت گشته ام , مر حمتی نگار من...

مرحمتی نگار من...

بهار 91

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کبی *** چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:06

مرحمتی نگار من ...
دلنشین و زیبا ....
عالی بود ....

ریحانه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 14:15 http://nardebanytakhoda.blogfa.com/

من چه کسم که بی کسم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد